Xnetwork nedir?

İnternetten para kazanç sağlamak için yapmış olduğum ilk girişimlerde network marketing ile alakalı deneyimlerim oldu. Yalnız herhangi bir zaman aradığım hususiyetleri ve kazanç planını sunan bir network marketing firması bulamadım. Bu sebeple online pazarlama ortaklığı üstünde yoğunlaştım.

Aslında epey zamandır network marketing ile ilgilenen arkadaşlardan devamlı davetler alıyorum. Yalnız çalıştıkları firmaları incelediğimde beni tatmin eden ve gerçekten online para kazanabileceğime inandığım bir kazanç planı ile karşılaşmadım. Şunu hususiyetle belirtmek istiyorum, online para kazanmaktan bahsediyorum. Kısacası işin bütünüyle web üstünden yürütülmesinden yanayım. Katalog üzerinden yapılan doğrudan satıştan bahsetmiyorum. Benim için mühim bulunan işin bütünüyle web üstünden yürütülebiliyor olarak bulunması ve beklentilerimi karşılayabilecek bir kazanç planı olmasıdır.
Epey zamandır network marketing sektöründen uzak duruyor olsamda internetten üzerinden kazanç sağlayabileceğim her alanı takip etmeye itina gösteriyorum. Kimi zaman hiç ummadığınız bir alan inanılmaz fırsatlar doğurabiliyor. Neticede web her geçen gün gelişen ve yeniliklere açık sektör. Madem ki maksatımız internetten para kazanç sağlamak, yeniliklere açık olmak ve devamlı takip ediyor kesinlikle yarar var.












Hiç yorum yok: